szerző:
hvg.hu/MTI

Van, akinek az applikáció nem működik, de akadt olyan ügyfél is, aki nem tudott kártyával fizetni a boltban.

Sajnos fennakadások lehetnek az elektronikus csatornák és ügyfélszolgálatok elérésében – erről tájékoztat Facebook-oldalán a CIB Bank. A pénzintézet szerint a szakemberek már dolgoznak a hiba elhárításán, addig is az ügyfelek türelmét kérik.

A poszt alatti kommentekből kiderül, hogy a probléma elég sokrétű: van akinek az applikáció nem működik, de akadt olyan ügyfél is, aki nem tudott kártyával fizetni az üzletben, vagy belépni netbank-fiókjába a weboldalon keresztül.

A napokban a CIB Bank mobilalkalmazás frissítése okozott bonyodalmat több ügyfél esetében is, szombaton azonban a bank azt közölte, hogy helyreálltak az internetes csatornák, ám a hétfői poszt alatt néhányan azt kommentelték, hogy azóta sem tudják elérni az ügyfélszolgálatot.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Ezért nem sikerült a szovjeteknek a holdra szállás

Ezért nem sikerült a szovjeteknek a holdra szállás

Melegmentes övezet feliratú matricákat oszt olvasóinak egy lengyel hetilap

Melegmentes övezet feliratú matricákat oszt olvasóinak egy lengyel hetilap

Még mindig rejtély, ki és miért ölette meg az újságírónőt Máltán

Még mindig rejtély, ki és miért ölette meg az újságírónőt Máltán

Mészáros Lőrincék megszerelnek pár száz sorompót

Mészáros Lőrincék megszerelnek pár száz sorompót

Hétfőtől vigyázzon az elsőbbségadással a XIII. kerületben

Hétfőtől vigyázzon az elsőbbségadással a XIII. kerületben

Lesz Brexit-biztos, de a külügyminisztériumban

Lesz Brexit-biztos, de a külügyminisztériumban