Sokba lesz nekünk Orbánék választási osztogatása
Sokszor kipróbált eszközökkel, ígéretekkel és kedvezményekkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány, ezúttal sem mérlegelve azok költségvetési következményeit.
A “történelmi” béremelésről mindenkinek tudnia kell.
Több mint 100 millió forintból tervez kommunikációs kampányt indítani a kormány, amelyben többek között az uniós támogatási programban megvalósuló, általuk „történelminek” nevezett pedagógus-béremelésről tájékoztatnák a lakosságot – írja a Népszava.
A lap megszerezte a “tájékoztató” kampány múlt hét pénteken elfogadott kommunikációs tervét is. Eszerint rendezvényekre 71 millió forintot, médiavásárlásra – például Facebook- és egyéb hirdetésekre – 30 millió forintot, kreatív költségekre 2 millió forintot költenének.
A Népszava úgy tudja, a reklámkampányban is felhasználna a kormány uniós forrásokat is, éppúgy, ahogy részben EU-s pénzből fedezi az első lépcsőben már januártól megvalósult pedagógus-béremelést is. Azt már mi tesszük hozzá, hogy a béremelésről szóló kormányzati kampány
összesen 103 milliós költsége egy emelt fizetésű, pedagógus I. besorolású tanár havi 602 ezer forintos átlagos bruttójával számolva éppen 14 évnyi tanári fizetés.
(Nyitóképünk illusztráció)
Sokszor kipróbált eszközökkel, ígéretekkel és kedvezményekkel igyekszik visszacsábítani híveit a választások előtt az Orbán-kormány, ezúttal sem mérlegelve azok költségvetési következményeit.
Magyar Péter felemelkedése önmagában csak az egyik oka annak, hogy a miniszterelnök alatt szemlátomást inog a szék.
A legnagyobb orosz aranybányászati cég is Konsztantyin Sztrukové volt.
A tervet Magyarországra szabták.
A miniszter beszélt Tiborcz Ferrarijáról és a Pride-ról is.