Meggörbültek a sínek a győri vonalon – Vitézy közzétette, miért állt le a közlekedés az egyik vágányon
Vitézy Dávid szerint Lázár János volt az, aki leállíttatta az érintett szakasz felújítását.
HVG
Közzétett egy képet Vitézy Dávid, amin állítása szerint az a pályahiba látható, ami miatt csütörtökön leállt a közlekedés az egyik vágányon a Budapest–Győr fővonalon. Azt is hozzátette, ez a héten az ötödik ilyen alkalom volt.
A fotón a mai pályahiba látható, ami miatt leállt a közlekedés az egyik vágányon a Budapest – Győr fővonalon, immár ötödik alkalommal egy héten belül. A két kis dokumentumrészlet 2022 végi, a Lázár…
A posztban közzétett két részletet abból a dokumentumból, amiben Lázár János építési és közlekedési miniszter a leállítandó beruházásokat sorolta fel, illetve írt melléjük megjegyzéseket. „Konkrétan ennek, a Kelenföld es Törökbálint közötti vonalszakasznak a felújítását és átépítését is ekkor állította le Lázár. Saját kezűleg tett pipát amellé, hogy »alacsony érdeksérelemmel lezárható«, ami konkrétan ennek a projektnek a sorában szerepelt, majd saját kézírásával odaírta a vasúti beruházások listája alá, hogy »Kérem SOS mindegyiket lezárni!«” – írja Vitézy.
A politikus a bejegyzés végén azt kérdezte Lázártól, hogy Mikor döntesz végre úgy, hogy lemondasz?
A Mávinform csütörtök délután közölte – miután bejelentették, hogyan készülnek a nyári krízishelyzetekre – pályahiba helyreállítása miatt 10-30 perccel hosszabb eljutási időre, rövidebb útvonalon közlekedő elővárosi járatokra kell számítani a győri vasúti fővonalon.
Időre kell a vécét sikálni, elképzelni nem tudtam, hogy van ilyen – mondta a HVG podcastjában Pukli István egykori gimnáziumigazgató, a magyar oktatás reformjáért harcoló Tanítanék mozgalom egyik arca, aki jelenleg Dániában takarítja mások otthonát.
Az ízlés és kulturális érték másodlagos, szakmányban öntik újra betonból a várakat, rokoni beruházásoknak sokszor jár a kiemelt gazdasági jelentőség, műemlékvédelmi szempontok nélkül.