szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szolgáltató központoknak több toborzási és kiválasztási nehézségekkel kell szembenézniük - írja hétfői számában a Napi Gazdaság.

Az Aon Hewitt felmérése szerint a legfontosabb a megfelelő idegen nyelveket beszélő munkaerő céghez vonzása és megtartása. A legtöbb szolgáltató központ (ssc) nehezen veszi fel a harcot a fluktuációval. A lemorzsolódás okai többek között a kiégés, illetve az, hogy a dolgozók túl monotonnak tartják a munkájukat - írja a Napi Gazdaság. Az ssc-dolgozók leginkább átmeneti állomásnak tekintik a munkahelyüket, minden második itt dolgozó váltana felmérések szerint.

A folytatást elolvashatja a Jobline Magazinban.

Becsületkasszás traffipaxot telepített a Kutyapárt Szentendrére

Becsületkasszás traffipaxot telepített a Kutyapárt Szentendrére

Rekordhatótáv: Magyarországon a VW 700+ kilométert tudó villanyautója

Rekordhatótáv: Magyarországon a VW 700+ kilométert tudó villanyautója

Megkapta a kínai mesterséges intelligenciát az internetes kereső, ami megdöntené a Google uralmát

Megkapta a kínai mesterséges intelligenciát az internetes kereső, ami megdöntené a Google uralmát

Idén is lesz CPAC Hungary, nem találják ki, ki lesz a főszónok

Idén is lesz CPAC Hungary, nem találják ki, ki lesz a főszónok