szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szolgáltató központoknak több toborzási és kiválasztási nehézségekkel kell szembenézniük - írja hétfői számában a Napi Gazdaság.

Az Aon Hewitt felmérése szerint a legfontosabb a megfelelő idegen nyelveket beszélő munkaerő céghez vonzása és megtartása. A legtöbb szolgáltató központ (ssc) nehezen veszi fel a harcot a fluktuációval. A lemorzsolódás okai többek között a kiégés, illetve az, hogy a dolgozók túl monotonnak tartják a munkájukat - írja a Napi Gazdaság. Az ssc-dolgozók leginkább átmeneti állomásnak tekintik a munkahelyüket, minden második itt dolgozó váltana felmérések szerint.

A folytatást elolvashatja a Jobline Magazinban.

Napokon belül dönt az alkotmánybíróság Dél-Korea felfüggesztett elnökének sorsáról

Napokon belül dönt az alkotmánybíróság Dél-Korea felfüggesztett elnökének sorsáról

„Hidat foglalni nem kell félnetek jó lesz...” – amikor Orbánnak még nem volt baja az Erzsébet híd elfoglalásával, sőt

„Hidat foglalni nem kell félnetek jó lesz...” – amikor Orbánnak még nem volt baja az Erzsébet híd elfoglalásával, sőt

Nincs egyezség a bérekről, figyelmeztető sztrájkot tartottak a GE veresegyházi gyárában

Nincs egyezség a bérekről, figyelmeztető sztrájkot tartottak a GE veresegyházi gyárában

A műholdak miatt rúghatja össze a port Elon Musk és az Apple

A műholdak miatt rúghatja össze a port Elon Musk és az Apple