szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szolgáltató központoknak több toborzási és kiválasztási nehézségekkel kell szembenézniük - írja hétfői számában a Napi Gazdaság.

Az Aon Hewitt felmérése szerint a legfontosabb a megfelelő idegen nyelveket beszélő munkaerő céghez vonzása és megtartása. A legtöbb szolgáltató központ (ssc) nehezen veszi fel a harcot a fluktuációval. A lemorzsolódás okai többek között a kiégés, illetve az, hogy a dolgozók túl monotonnak tartják a munkájukat - írja a Napi Gazdaság. Az ssc-dolgozók leginkább átmeneti állomásnak tekintik a munkahelyüket, minden második itt dolgozó váltana felmérések szerint.

A folytatást elolvashatja a Jobline Magazinban.

Marabu Féknyúz: Tüntetési büntetés

Marabu Féknyúz: Tüntetési büntetés

Szinte mindenki küzd vele, mégsem szólnak előre

Szinte mindenki küzd vele, mégsem szólnak előre

Magyar Péter telefonon beolvasott az MNB ügyintézőjének, a jegybank közleményt adott ki az esetről

Magyar Péter telefonon beolvasott az MNB ügyintézőjének, a jegybank közleményt adott ki az esetről

Már tölthető: itt az Instagram vadiúj alkalmazása

Már tölthető: itt az Instagram vadiúj alkalmazása