Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A Tesco főnöke elégedett a kiskereskedelmi vállalkozás külföldi teljesítményével, de véleménye szerint cége még viszonylag kis "játékosa" a nemzetközi piacnak.
Sir Terry Leahy a brit piacon szerzett túl nagy részesedésükkel kapcsolatban - ami az élelmiszerforgalmazásban a jelentések szerint 30 százalék körüli már - azt nyilatkozta, hogy a vásárlók azok, akik végső soron eldöntik, milyen jelentős piaci tényezővé válik egy cég.
A Daily Telegraph című lapnak nyilatkozta a vállalat 2 milliárd angol font értékű nyereségéről, hogyha ezt leadózzák és a teljes árbevételhez viszonyítják, akkor egy mindössze 3 százalékos arány jön ki. A brit kiskereskedelmi piacot úgy jellemezte, hogy a lakosság több mint 90 százalékának legalább három kiskereskedelmi lánc közül van választási lehetősége.
A brit sajtó szerint a Tesco tovább akar terjeszkedni külföldön, s emlékeztet rá, hogy történetében először megjelent nemrég az Egyesült Államokban.
A társaság 53 magyarországi üzletében 17.000 munkavállalót alkalmaz, és hetente csaknem kétmillió vásárlót szolgál ki.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.