szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A zártkörű, meghívásos pályázatot azzal egyidőben írták ki, hogy...

A zártkörű, meghívásos pályázatot azzal egyidőben írták ki, hogy július 1-től Vadnai Ágnestől Dudás Csilla vette át a vállalat kommunikációjának irányítását. Az Avantgarde Group 2006-tól támogatta a McDonald’s hazai PR tevékenységét. 2008-ban a PR feladatokat megosztották három ügynökség között. A mostani döntéssel a McDonald’s újra egy kézben egyesíti teljes vállalati kommunikációját. 

Az Avantgarde megbízása kiterjed a márka értékeinek és fő üzeneteinek, valamint a vállalat szponzorációs és CSR tevékenységének kommunikációjára. Feladata lesz a régi-új tanácsadónak a digitális PR nyújtotta lehetőségek fokozott kiaknázása és Public Affairs tanácsadás nyújtása is. 

„Az Avantgarde időtálló PR stratégiát alkotott számunkra, amelyet most tovább finomítottak. Értik az üzletünket és az újszerű ötleteket képesek maradéktalanul végre is hajtani” – kommentálta a döntést Dudás Csilla a McDonald’s kommunikációs menedzsere.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!