szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

Az ajánlat a szeptember 4-i záróárhoz viszonyítva 31 százalékos...

Az ajánlat a szeptember 4-i záróárhoz viszonyítva 31 százalékos prémiumot tartalmaz. Az elemzők, akik a Cadburyt már tavaly a Kraft célkeresztjében látták, úgy vélik: az amerikai óriás – a világ második legnagyobb élelmiszergyártója – biztosan emelni fogja a tétet.

A Kraft szerint az egyesüléssel létrejövő globális vállalat éves szinten 50 milliárd dollár körüli árbevételt és évente 625 millió dolláros (adózás előtti) megtakarítást érhetne el.

A Kraftnek a Cadbury megvásárlása rövid időn belül a második megaakvizíciója lehet: a társaság 2007-ben 7,8 milliárd euróért a Danone biscuit-üzletágát szerezte meg.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!