Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A társaság ezzel párhuzamosan erősítette az Activia és az Actimel (az utóbbi...
A társaság ezzel párhuzamosan erősítette az Activia és az Actimel (az utóbbi az USA-ban DanActive) reklámkampányát.
A Danone szóvivője a Bloombergnek elmondta: az amerikai, a lengyel és a magyar piacon már 2008 végén elkezdték csökkenteni az áraikat. Az akciók eredményesek voltak: az amerikai piacon, ahol a legnagyobb vetélytárs a General Mills, a Danone részesedése a nyári hónapokban négy százalékponttal, 63 százalékra nőtt a joghurtitalok piacán.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A helyiek mellett ügyvédet, pszichológust, kriminálpszichológus is kérdeztünk azért, hogy kiderüljön, mi vezethet ilyen felfoghatatlan támadáshoz.
Az egyetem ki sem írt nyílt pályázatot, azt állítják, nem lett volna más alkalmas jelölt.
Nem klasszikus közéleti-politikai sajtótermék, de egymillió példányban szórják szét.