szerző:
MTI

Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny, kiosztották a "Kiváló Call Center" címeket.

A GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával, első alkalommal megrendezett versenyen a szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat, amelynek keretében az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést, a telemarketing tevékenységet is értékelték. 

A bankszektorban az általános ügyfélkiszolgálás kategóriájában a Raiffeisen Bank lett az első, panaszkezelésben az MKB Bank bizonyult a legjobbnak. A biztosítók közül két kategóriában is az Aegon kapta a díjat, a távközlési cégek közül a Vodafone három kategóriában nyert. A közmű és egyéb szolgáltatók közül az EdF Démász két kategóriában győzedelmeskedett.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Irán nem viccel, hanem uránt dúsít

Irán nem viccel, hanem uránt dúsít

Szijjártó: 160 millió dolláros programot indítanak magyar cégeknek Laoszban

Szijjártó: 160 millió dolláros programot indítanak magyar cégeknek Laoszban

Megszavazták: a szülő kötelessége, hogy szakmát szerezzen a gyerek

Megszavazták: a szülő kötelessége, hogy szakmát szerezzen a gyerek

Magyar nagybefektető a Sofitel Hotelben

Magyar nagybefektető a Sofitel Hotelben

Magyarország megakadályozott egy közös uniós jogállamisági nyilatkozatot

Magyarország megakadályozott egy közös uniós jogállamisági nyilatkozatot

Kívülről indított be egy traktort egy férfi, ami aztán halára gázolt egy nőt

Kívülről indított be egy traktort egy férfi, ami aztán halára gázolt egy nőt