szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A Mercedes márka gyártója, egyben a luxusautó-kategória második legerősebb szereplője – a piacvezető a BMW ebben a...

A Mercedes márka gyártója, egyben a luxusautó-kategória második legerősebb szereplője – a piacvezető a BMW ebben a kategóriában - összesen 461 700 személyautót és kisteherautót értékesített az első negyedévben, ami 15 százalékos javulásnak felel meg a bázishoz képest.

A Mercedes-Benz divízióban az eladás 12 százalékkal 310 700 egységre nőtt. A társaság árbevétele 17 százalékkal 24,7 milliárd euróra bővült.

A vezetőség elégedetten nyilatkozott a gyorsjelentést követően, hangsúlyozták, az év eleji tervekhez képest erősebb kereslettel szembesülnek, aminek köszönhetően a 2010-es 1,9 millió darabos értékesítés idén „jelentősen” bővülhet.

A részvény a duplázódó profit ellenére közel két százalékkal esett a frankfurti parketten a kereskedés elején, miután az elemzők a néhány nappal korábban jelentő Volkswagen értékesítési számaihoz hasonlítva már nem találták elég rózsásnak az összképet…

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!