Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Hiába számolt be az öreg kontinens második számú autógyártója, a Peugeot Citroen az egy évvel korábbit 19 százalékkal...
Hiába számolt be az öreg kontinens második számú autógyártója, a Peugeot Citroen az egy évvel korábbit 19 százalékkal meghaladó, 806 millió eurós második negyedéves adózott eredményről, a befektetők a társaság második félévi prognózisára koncentráltak, és kissé aggasztónak találták. A Peugeot ugyanis jelezte: 2011 második felében az autógyártás divízió – a japán katasztrófa miatti nehézségek és az emelkedő alapanyagárak miatt – várhatóan veszteséges lesz.
A Peugeot a profit warninggal begyűjtötte a CAC-40 vesztese címet is szerdán: az autógyártó árfolyama zuhant a legnagyobbat a 40 vezető francia tőzsdei vállalat papírjai közül, igaz, a kurzus, amely délelőtt 8,3 százalékos mínuszban is járt, kora délután már „csak” 7,9 százalékkal mozogott a keddi záróár alatt.
A Peugeot az egész európai szektort lefelé húzta: a nagy francia rivális Renault 2,5 százalékos mínuszban járt kora délután, és még az ütős profitszámokról beszámoló Daimler is a piros tartományban ragadt (kora délután mínusz 0,4 százalékon állt).
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Egyelőre nincs jele annak, hogy önkormányzatok sora készülne mielőbb bevetni az új „fegyvert”, amellyel fékezhetik a lakosságszámuk növekedését.
Kapu Tibor és három űrhajóstársa már a SpaceX űrhajójában várja, hogy útnak indulhasson a 14 napos küldetésére.
A Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel.
Barthel-Rúzsa Zsolt vállalkozása, a Századvég International Zrt. 2022-ben még 162 milliós profitot termelt, ez tavaly szűk 12 millióra zsugorodott. Igaz, a köztes, 2023-as év még rosszabb volt.
Kreitler-Sas Máté azt mondta, hogy nem fizet az énekesnek és szürreálisnak tartja, hogy az a Delhusa Gjon akarja beperelni, aki notóriusan megsértette a közlekedési szabályokat Újbudán.
Maszúd Peszeskján azt mondta, hogy kész rendezni a nézeteltéréseket az Egyesült Államokkal és nyitott a nukleáris tárgyalások újrafelvételére.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Kiteljesedik a dinamikus árazás, akár napról napra változhat a nagykereskedelmi ár, s annak nyomán a kiskereskedelmi ár.
A legtöbb hirdetést a tankerületi központok adták fel.
Megerősítették, hogy készek a kutatóhálózatról leválasztandó négy központ átvételére.