szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

Az időszaki eredmény az egy évvel korábbi 1,15 milliárd dollárról 1,45 milliárdra nőtt, ám még ez is mérsékelten...

Az időszaki eredmény az egy évvel korábbi 1,15 milliárd dollárról 1,45 milliárdra nőtt, ám még ez is mérsékelten elmarad az 1,5 milliárdos elemzői várakozástól, csakúgy mint az értékesítés, amely 3,7 százalékkal emelkedett a 4,9 százalékos előzetes piaci becsléssel szemben.

A vártnál rosszabb teljesítmény a brazil és észak-amerikai piac gyengélkedésével magyarázható: előbbi térségben 2,6, utóbbiban 1,4 százalékkal csökkentek az eladások.

A cég a számokkal együtt jelezte, hogy továbbra is elkötelezett abban, hogy termékportfoliójában a drágább, prémium sörök képviseljenek nagyobb súlyt. Miközben a cég piaci részesedése Észak-Amerikában a teljes piacot tekintve 0,5 százalékponttal csökkent, a felsőbb kategóriában tavaly december óta 1 százalékpontot javítottak.

A részvény az adatok publikálására 1 százalékos eséssel reagált.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!