Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Magyarországon néhány napja megjelent The Body Shop kozmetikumok bevezetését a Morpho Communications kommunikálja. A márka a meglévő egy üzlete mellé még ebben az évben nyit egy további boltot.
A Magyarországon régóta várt The Body Shop a hónap első napjaiban az Aréna Plázában nyitotta meg franchise üzemeltetésű üzletét. A franchise-partner, az Avanzo-Trade meghívásos tenderen a Morpho Communicationst választotta kommunikációs ügynökségének – írja a Kreatív Online. A megbízás a szépségmárka első hivatalos magyarországi márkaboltjának nyitásához kapcsolódó pr-tanácsadói és marketingkommunikációs tevékenységre vonatkozik.
Magyarországon április harmadikán nyílt meg a márka első boltja az Aréna Plázában. A L'Oréal tulajdonában álló szépségmárka egy újabb bolt megnyitását is tervezi még ebben az évben, szintén Budapesten.
A The Body Shop Internationalt a néhai brit vállalkozó, Dame Anita Roddick alapította. A cég első üzlete 1976-ban nyílt Brightonban, Anglia déli partján és mindössze 25, kézzel kikevert kozmetikumot forgalmazott. Mára a vállalat 2500-nál is több üzletet üzemeltet, és több mint 1200 különféle terméket forgalmaz.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.