szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyarországon néhány napja megjelent The Body Shop kozmetikumok bevezetését a Morpho Communications kommunikálja. A márka a meglévő egy üzlete mellé még ebben az évben nyit egy további boltot.

A Magyarországon régóta várt The Body Shop a hónap első napjaiban az Aréna Plázában nyitotta meg franchise üzemeltetésű üzletét. A franchise-partner, az Avanzo-Trade meghívásos tenderen a Morpho Communicationst választotta kommunikációs ügynökségének – írja a Kreatív Online. A megbízás a szépségmárka első hivatalos magyarországi márkaboltjának nyitásához kapcsolódó pr-tanácsadói és marketingkommunikációs tevékenységre vonatkozik.

Magyarországon április harmadikán nyílt meg a márka első boltja az Aréna Plázában. A L'Oréal tulajdonában álló szépségmárka egy újabb bolt megnyitását is tervezi még ebben az évben, szintén Budapesten.

A The Body Shop Internationalt a néhai brit vállalkozó, Dame Anita Roddick alapította. A cég első üzlete 1976-ban nyílt Brightonban, Anglia déli partján és mindössze 25, kézzel kikevert kozmetikumot forgalmazott. Mára a vállalat 2500-nál is több üzletet üzemeltet, és több mint 1200 különféle terméket forgalmaz.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!