Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Miért mennek rosszul a magyar szuvenírt árusító boltok, miközben tele van turistával Budapest? - a Folqa blog szerzője erre próbált választ adni.
A negyedévente érkező statisztikák szerint is látható, hogy egyre több turista jön Magyarországra, emelkednek a szobaárak és egyre távolabbi országokból érkeznek a pihenni vágyók és egyébként is láthatóan tele van a város, az átlagos szuvenírboltos eladó azonban sír, hogy "már a bögre se megy. Meg a mágnes is alig. Ott a sok gyönyörű (?) portéka, de nem viszik". Az ajándéktárgyak forgalmazásával foglalkozó szerző szerint más üzletekben ugyanakkor nem panaszkodnak, de ezekben a boltokban a személyzet hozzáállása is más.
A szuvenír árusítók nagy része a ’80-as években ragadt, állapítja meg a szerző: a boltok rogyásig vannak pakolva gagyi szuvenírnek látszó tárgyakkal, az eladó pedig úgy üldögél bent, mint az Ázsia Centerben kereskedő kínaiak: „nem széken ülnek, hanem egy kinyitható fellépő második lépcsőjén, és majszolnak is valamit.” De akkor miként is lehet jó egy szuvenír bolt? A Folqa blog A sikertelenségünk szaküzletei című cikkéből megtudhatja.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.