Budapestre helyezte át varsói call centerét az LG

Az LG Electronics (LG) a lengyel fővárosból Budapestre helyezte át régiós ügyfélszolgálatát - írja a Világgazdaság. A dél-koreai cég a lap szerint szeptember elejétől tőlünk szolgálja ki öt ország – Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – ügyfeleit. A lépéssel az LG huszonhárom új munkahelyet létesített Magyarországon.

  • hvg.hu hvg.hu
Budapestre helyezte át varsói call centerét az LG

A dél-koreai cég húsz évvel ezelőtt alapította itteni leányvállalatát, amely jelenleg 116 főt foglalkoztat - közölte a VG. A budapesti részleg a márka képviseletét látja el, a termékeket viszonteladókon keresztül értékesíti.

A magyarországi leánycég 2007 óta kilenc piacot (Magyarország, Horvátország, Szerbia, Albánia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Montenegró, Koszovó, Bulgária) összefogó régióközpontként is működik.

„A magyarországi LG számára fontos, hogy az ügyfélszolgálatot a hazai leányvállalat irodájába tudtuk áthelyezni, így könnyebb lesz az itteni eladásokat követő terméktámogatás" - mondta a központ áthelyezéséről Hoon Lee, az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. Hozzátette, a telefonos ügyfélszolgálat új munkatársai megkapták a munka ellátásához szükséges négyhetes képzést.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek