szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A New York-i Fresh Digital Group (FDG) nemzetközi tenderén aratott győzelmet a Neo Interactive.

A digitális ügynökség weboldalának megújítására, ezen belül is a fejlesztési feladatok elvégzéséhez keresett partnert – írja a mediapiac.com. Az amerikaiak közlése szerint az ár-érték arány, a vállalási határidő és referenciái miatt döntöttek a magyar ügynökség mellett.

"A Fresh Digital Group korábbi tartalmainak megjelenítésére olyan új weboldalt alakítottunk ki, melynek célja a jobb felhasználói élmény elérése a különböző platformokon, egységesítve az érintés alapú megjelenítést a klasszikus, böngészőben való megjelenéssel. A site-ot úgy terveztük meg, hogy a különböző tartalmi elemek a digitális eszközökön használt mozgatási szokásokkal legyenek szinkronban. Ezért tehát egyéni tartalom-megjelenítést alkalmaztunk, beleértve a böngészőkben használt görgetés funkcionalitásának alakítását" - mondta Gulyás Róbert, a Neo Interactive fejlesztési igazgatója.

A weboldal grafikai terveit ugyanakkor az FDG házon belül készítette Judy Robinson, a Saatchi & Saatchi New York korábbi kreatívigazgatójának instrukciói alapján.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!