Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. idén közel 10 százalékos növekedést ért el. A cégnél idén nyártól újra magyar ügyvezető, Flórián László látja el a szervezet operatív irányítási feladatait.
Flórián László ügyvezető igazgató 2012. augusztus 1.-től vette át az operatív irányítást a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél. Több mint 15 éve dolgozik a kiskereskedelemben, elsősorban értékesítési területen. Legutóbb Romániában egy barkácslánc értékesítési igazgatójaként tevékenykedett.
Idén augusztus végéig a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. bruttó érbevétele közel 10 százalékos növekedést mutatott miközben a drogériapiac alig több mint 3 százalékkal bővült – közölte a társaság. A cég sikeres fejlődésének alapjait Florian Knauer és Ulrich Bensemann ügyvezetők fektették le az elmúlt közel három évben a németországi stratégia magyar piacra történő konzekvens átültetésével, melynek fókuszában a speciális drogéria választék, és az árérzékeny piacra jellemző árképzés áll. Ezért az elmúlt időszak számos egyéb változást is hozott a drogérialánc életében.
„Felülvizsgáltuk az üzletek elhelyezkedését, több boltot nyitottunk, bezártunk, illetve átépítettünk, ahol szükséges volt, felújítottuk a boltberendezést, komoly befektetéseket eszközöltünk. A kínálat kialakításában és az árazásban említett változások mellett a reklámstratégiában is komoly újításokat vezettünk be” – mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. új operatív ügyvezető igazgatója.
A Rossmann Európában hat országban, Németországban, Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Törökországban és Albániában található meg. A 2531 üzlettel rendelkező drogérialánc közel 31 ezer embert foglakoztat. Az idén 40 éves német anyavállalat 5,12 milliárd euró forgalmat ért el, ami 10,5 százalékos növekedés.
A lánc áruválasztéka a drogéria specifikus termékekre fókuszál, így a személyes ápolás, a szépségápolás és a babaápolási termékek választéka van a fókuszban, itt cél a vevők számára lehető legkompetensebb választék elérése. A kínálat és az árbevétel közel 20 százalékát a sajátmárkás termékek teszik ki, ez több mint 2000 terméket jelent.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy héten belül két, egymásnak teljesen ellentmondó nyilatkozatot tett a honvédelmi tárca arról, hogy kerültek-e Szerbiába magyar harcjárművek. Mi történhetett valójában a BTR-ekkel?
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
A városi ügyvédi kamara szerint az embereket „önkényes, igazságtalan és törvénytelen fogva tartással fosztották meg szabadságuktól”.
Sok tekintélyelvű politikus régi, jól ismert módszere a kisebbségek kirekesztése, ám ez recept Magyarországon immár beleütközött a saját korlátaiba.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.
Bekussol, sunyít, mentegeti magát, hazudik, lapul.
Csak egy vesztese volt a Pride-nak.