szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. idén közel 10 százalékos növekedést ért el. A cégnél idén nyártól újra magyar ügyvezető, Flórián László látja el a szervezet operatív irányítási feladatait.

Az új főnök

Flórián László ügyvezető igazgató 2012. augusztus 1.-től vette át az operatív irányítást a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél. Több mint 15 éve dolgozik a kiskereskedelemben, elsősorban értékesítési területen. Legutóbb Romániában egy barkácslánc értékesítési igazgatójaként tevékenykedett.

Idén augusztus végéig a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. bruttó érbevétele közel 10 százalékos növekedést mutatott miközben a drogériapiac alig több mint 3 százalékkal bővült – közölte a társaság. A cég sikeres fejlődésének alapjait Florian Knauer és Ulrich Bensemann ügyvezetők fektették le az elmúlt közel három évben a németországi stratégia magyar piacra történő konzekvens átültetésével, melynek fókuszában a speciális drogéria választék, és az árérzékeny piacra jellemző árképzés áll. Ezért az elmúlt időszak számos egyéb változást is hozott a drogérialánc életében.

„Felülvizsgáltuk az üzletek elhelyezkedését, több boltot nyitottunk, bezártunk, illetve átépítettünk, ahol szükséges volt, felújítottuk a boltberendezést, komoly befektetéseket eszközöltünk. A kínálat kialakításában és az árazásban említett változások mellett a reklámstratégiában is komoly újításokat vezettünk be” – mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. új operatív ügyvezető igazgatója.

A Rossmann Európában hat országban, Németországban, Magyarországon, Lengyelországban, Csehországban, Törökországban és Albániában található meg. A 2531 üzlettel rendelkező drogérialánc közel 31 ezer embert foglakoztat. Az idén 40 éves német anyavállalat 5,12 milliárd euró forgalmat ért el, ami 10,5 százalékos növekedés.

A lánc áruválasztéka a drogéria specifikus termékekre fókuszál, így a személyes ápolás, a szépségápolás és a babaápolási termékek választéka van a fókuszban, itt cél a vevők számára lehető legkompetensebb választék elérése. A kínálat és az árbevétel közel 20 százalékát a sajátmárkás termékek teszik ki, ez több mint 2000 terméket jelent.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!