Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A Bonbonetti-csoport az idén az előző évhez képest csökkenő árbevétellel számol a belföldi piac visszaesése miatt - mondta Sánta Sándor vezérigazgató kedden Budapesten, sajtótájékoztatón.
A vezérigazgató tájékoztatása szerint az idén 10,6 milliárd forintos árbevételre számít a menedzsment, szemben a 2011-es 11,1 milliárd forinttal. Jövőre várhatóan a 2011-es szinten lesz a forgalom a tulajdonosváltásnak köszönhetően.
Az ukrán versenyhatóság a közelmúltban jóváhagyta, hogy a Bonbonetti-csoport a Roshen Confectionery Corporation részévé váljon. A vezérigazgató arról nem tudott tájékoztatást adni, hogy az erről szóló szerződést mikor írják alá. Emlékeztetett viszont arra, hogy a Bonbonetti már az idén tavasszal stratégiai szövetséget kötött a Roshennel.
A vezérigazgató szerint azzal, hogy a Bonbonetti a Roshen része lesz a belföldi piaci pozícióinak erősítése mellett, az együttműködés révén tovább terjeszkedhet az európai piacon is. Most a Bonbonetti Csoport kivitelből származó árbevétele éves szinten mintegy 3 milliárd forint. Ez utóbbi emelkedik majd várhatóan jelentős mértékben.
Így Sánta Sándor szerint 2014-től a Bonbonetti Csoport jelentős árbevétel-növekedéssel számolhat. Annak érdekében pedig, hogy a piaci pozíciók erősödhessenek a mind bel-, mind pedig külföldön a termékválaszték bővítése is napirenden szerepel. Ez utóbbit azonban nem kívánta a vezérigazgató pontosítani tekintettel a konkurenciára.
Jelezte viszont, hogy például a cégcsoport által most is gyártott alkoholos praliné, és a Tibi csoki előtt is új lehetőségek nyílnak a nemzetközi piacon. Hozzáfűzte: a Tibi csoki továbbra is Magyarországon készül majd.
A magyar édesipar összesített árbevétele jelenleg mintegy 180-190 milliárd forint. Az eladások azonban az utóbbi években csökkennek. Ez a folyamat különösen érezhetővé vált a népegészségügyi termékdíj bevezetését követően - mondta a vezérigazgató. Hozzátett: ez a piac átrendeződését vonta maga után, ami főként a sajátmárkás illetve az olcsóbb termékek keresletnövekedésében mutatkozik meg.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egyre több a vendégmunkás, miközben a hazai munkaerő-tartalék – a kormány ígéretével szemben – nem apad. A tartaléksereg aligha aktivizálható, nagyszámú új munkahely pedig nem keletkezik.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Többek között Dés László, Presser Gábor, Spiró György is felszólalt a terroristákat éltető északír raptrió koncertje ellen.