szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén a zsúfolt plázázás helyett már az online vásárlás volt a trendi. Óriási roham volt a közösségi vásárlásban, a karácsonyi időszakban megkétszerezte forgalmát a Bónusz Brigád.

A magyar közösségi vásárlási piac csúcsszezonját idén is a karácsonyi bevásárlások időszaka jelentette. A Bónusz Brigád decemberben minden eddigi rekordját megdöntötte, forgalmát a tavalyi évhez képest duplájára növelte az év utolsó hónapjában, és weboldalának látogatottsága is soha nem látott magasságba emelkedett.

A karácsonyi időszakban az idei évben is nagyon sikeresek voltak a belföldi wellness utak, és a különböző sí utak. A termékek közül pedig még mindig a tipikus karácsonyi ajándékokat keresték a legtöbben, de a különlegesebb szolgáltatásokra is volt kereslet, így sokan adtak karácsonyra taktikai lövészetre vagy főzőtanfolyamra szóló bónuszt.

„Az idei szezonunk minden eddiginél sikeresebb volt, így az eladott bónuszok számában és a forgalomban is rekordokat döntöttünk, amivel már most december lett az év legerősebb hónapja. Az utolsó pillanatokban is rengeteg tranzakciót bonyolítottunk, a karácsonyi szezon nálunk az utolsó percekig tartott” – mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

A Bónusz Brigád vásárlói között november és december hónapban megnőtt a kereslet a hagyományos karácsonyi termékek és szolgáltatások iránt. Egyre többen vettek Bónusz Brigád ajándékkártyát, konyhai kiegészítőket és felszereléseket, de a téli kikapcsolódást nyújtó wellness és síutak is népszerűek voltak az utolsó hetekben.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!