szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Starbucks forgalma Kínában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben, együttesen 11 százalékkal haladta meg a tavalyi utolsó negyedévben, 2011 hasonló időszakának eredményeit. Ez azt jelenti, hogy kávéóriás a tizenkettedik egymást követő negyedévben produkál kétszámjegyű növekedést.

Kína jelenleg a Starbucks legnagyobb piaca Ázsiában jelenleg, és a várakozások szerint 2014-re a második legnagyobb globális bázisa lesz – írja a franchiseportal.hu. Jelenleg a cég 700 üzletet működtet, a világ legnépesebb országában – ebből egyedül Pekingben, több mint 100 kávéház található. A társaság arra törekszik, hogy 2015-re már 1.500 tagja legyen láncának Kína 70 városában.

"Érezhető, hogy a Starbucks márkához egyre többen kapcsolódnak"- nyilatkozta John Culver, a cég regionális elnöke "Nincs kétségem afelől, hogy ezt az átalakulást más vállalkozások is érzékelik Kínában"

A cég helyi beruházásainak egyik legfontosabb prioritása az épületek vonzó design-ja, és a "helyi építészethez való alkalmazkodás". A vállalat célja, hogy egy "harmadik helyet" hozzon létre a fogyasztók számára, amely kívül áll a munka és az otthon világán.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!