Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Budapest Airport (BA) szerint nem túl biztatóak az idei kilátások a charterpiacon, a főszereplő Travel Service azonban nem aggódik a nyári szezonért - írja a Világgazdaság.
A lap hétfői száma szerint a mintegy 1200 regisztrált utazási iroda közül 25 vállalkozott idén charteres utazásszervezésre, míg egy évvel ezelőtt még 28 cég szerepelt a chartereztető utazásszervezők listáján.
"A tavalyi évben összesen 403 964 utasunk vette igénybe a chartergépek szolgáltatásait, ami 2 százalékos növekedés volt 2011-hez képest. Az idei kilátások nem túl bíztatóak, elsősorban a csökkenő vásárlóerő miatt, de részben azért is, mert a fapados légitársaságok egy sor hagyományos charterdesztinációra nyitottak járatot" – mondta a Világgazdaságnak Hardy Mihály. A BA kommunikációs igazgatója hozzátette: üzleti előrejelzésük 10 százalékos csökkenést mutat az idei évre utasszámban, és 1 százalékos csökkenést charter gépmozgásban.
Farkas Attila, a Travel Service ügyvezető igazgatója a lapnak arról számolt be, hogy a nyári szezonban nem várható változás a tavalyi évhez képest. Mint elmondta, nem számolnak a desztinációk csökkenésével, minden a tavalyi szintnek megfelelően alakul. A változás csak annyi, hogy a gépek nem a saját, nagyobb Boeingek lesznek, hanem a lett testvércégük, a SmartLynx Airlines által üzemeltetett, kilenc fővel kisebb befogadóképességű, 180 fős Airbusok.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.