Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A hongkongi Shuanghui International arra készül, hogy 4,7 milliárd dollárérét megvásárolja a Virginia állambeli Smithfield Foods-ot, amely a világ legnagyobb sertéshústermelője.
A Shuanghui átveszi az amerikai cég adósságát is, 2,4 milliárd dollár összegben. Ez az eddig legnagyobb amerikai cég, amit kínaiak felvásárolnak, ami jól mutatja kínai cégek növekvő erejét és vágyát, hogy globális erőforrásokhoz jussanak. Ám rivális ajánlattevők is felbukkanhatnak, ugyanis a Smithfieldnek harminc nap áll rendelkezésére ahhoz, hogy más érdekelt partnerekkel is tárgyalásokat folytasson – írja a Világgazdaság Online.
Shaun Rein, a China Market Research alapítója szerint a hongkongi Shuanghui igen jó üzletet csinál, mert z amerikai címke bizalmat teremt a fogyasztók körében. A sertéshúsimport 500 százalékkal növekedett 2010-2011 között. A kínai gazdaságban bekövetkezett lehűlés ellenére a fogyasztók hajlandók felárat fizetni a biztonságos élelmiszerért - tette hozzá.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.