szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Júliusban és augusztusban magyar dizájnerek termékeit viszi el a londoni Boxparkba a Magyar-brit Kereskedelmi Kamara.

Két hónapig közel 30 magyar dizájner termékeit vonultathatja fel a Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara (HBCC) a londoni Boxpark bevásárlóközpont egyik pop-up üzletében – számolt be a Kreatív Online.

A Roger Wade által alapított bevásárlóközpontban szállítmányozási konténerekből kialakított helyiségeket bérelhetnek legfeljebb három hónapra, olcsón és alacsony kockázattal főleg divatüzletek, galériák, kávézók vagy éttermek. A Boxpark lényege, hogy minél sokszínűbb és egyedibb legyen, innovatív és tehetséges vállalkozásoknak akarnak teret biztosítani.

Két hónapra nyílik meg itt a Hungarian Design Pop Up Store a Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara projektjében. Ők választották ki azokat a magyar tervezőket, akik szerintük méltóképpen tudják képviselni az egyre erősebb hazai dizájnkultúrát.

Augusztus végéig megjelennek olyan, itthon is ismert dizájntermékek, mint a ChocoMe egyedi kézműves csokoládéi, a kultikus Tisza Cipő darabjai, a NUBU, a USE Unused vagy az Anh Tuan ruhái. A Matyodesign és a Paprikum képviselheti a sztereotipikus magyar tradíciók újragondolását, de feltűnnek külföldi piacra szánt magyar termékek, mint a félévente megjelenő divatmagazin, a TheRoom vagy az M55 hibrid elektromos biciklijei.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!