Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kiszállt a Sólyom Holding az általa gründolt új magyar légitársaságból. Alapítói már Afrika felé tartanak.
Százötvenmillió forint tartozást halmozott fel eddig a Malév „pótlására” bejelentkezett légitársaság, a Sólyom Hungarian Airways Kft. – osztotta meg a cég átvilágításának eredményét a HVG-vel Welsz Tamás. Ő az ügyvezetője annak a Charity March-Jótékonysági Menet Kft.-nek, amely a Sólyom légitársaság új tulajdonosa lett.
A légi közlekedéssel még érintőleges kapcsolatban sem álló, afrikai jótékonysági programokat lebonyolító cég néhány hete kivásárolta a Sólyom Airwaysből a százszázalékos tulajdonos Sólyom Befektetési és Vagyonkezelési Holding Zrt.-t. Az ügylet azonban nem jelent szakítást, hiszen a légitársaság vezetője továbbra is Vágó József, a holding korábbi magántulajdonosainak egyike (a céget Vágó mellett Lucsik János és Hurtyák Róbert gründolta).
A Sólyom őszre bejelentett indulása elmaradt, a szükséges légügyi hatósági engedélyeket ugyanis még mindig nem sikerült beszerezni, nagyszabású tervekben viszont azóta sincs hiány.
A pamfletbe illő sztoriban eddig csupa közelebbről meg nem nevezett befektetőket emlegettek: a Sólyom Holding ománi invesztorral kezdte, a Charity March ügyvezetője pedig Afrikában élő magyar üzletemberekről nyilatkozott.
A történet további részleteiről az e heti HVG-ben olvashatnak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.