Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Zseniális keresőmarketinggel talált magának állást egy kreatív szövegíró New York-ban. Amikor a kiszemelt topmenedzser a Google keresőjébe beírta saját nevét, első helyen a fiatalember fizetett álláshirdetése várta. Ez a szemtelenül egyszerű és zseniális ötlet annyira megtetszett a topmenedzsernek, hogy azonnal fel is vette őt.
Alec Brownstein szabadúszó szövegíróként és kreatívként dolgozott New Yorkban. Reklámügynökségeknek vállalt szövegírói munkákat. E mellett szívesen kísérletezett érdekes dolgokkal a neten. Egyik projektjével világhírűvé vált, s nem mellesleg állásba került a világ egyik legnagyobb reklámügynökségénél, a Young&Rubicamnél. Lehet, hogy ez a sztori sokaknak megvan, mivel az eset 2010-ben történt, ám én csak most futottam bele, és nekem túlságosan tetszett, hogy csak azért ne írjak róla, mert régi.
Szóval, Alec olyan New York-i kreatív igazgatók neveire célzott AdWords-el, akikről tudta, hogy minden reggel rákeresnek a Google-ban a saját nevükre. Az amerikai topmenedzserek nem feltétlenül hiúságból nézegetik a nevüket, hanem mert tudni akarják, hogy aznap például milyen környezetben forog a nevük az online világban, vagy éppen arra kíváncsiak, hogy miképpen reagál az internet népe egy-egy új projektjükre, reklámfilmjükre. Mivel Alec tudta ezt, a Google AdWords-ben öt kreatív igazgató nevét adta meg, New York-i geolokációval. Ennek összköltsége mindössze 6 dollár volt.
Az öt kreatív igazgatóból ketten azonnal állásajánlatot kínáltak neki. Az egyik Ian Reichental volt, a Young&Rubicam reklámügynökség kreatív igazgatója. Alec végül ennél a cégnél kezdett dolgozni. Az igazgató persze hozzátette, hogy nemcsak az ötlete miatt vette fel Alec-et, hanem mert a munkái is tényleg jók voltak.
Alec Brownstein álláskereső projektje videón:
A fiatalember azt mondta, az ötlet akkor jött, amikor látta, hogy a kreatív igazgatók nevei mellett egyáltalán nincs fizetett hirdetés. Így mindössze 15 centes költéssel sikerült első helyen lévő hirdetést vásárolnia Ian Reichental neve mellé. Az unortodox megoldással könnyen kikerülte az álláskeresők rémálmát, a vállalati HR-t, plusz azonnal álláshoz jutott. Bár a fiatalember csak néhány hónapig volt a Young&Rubicamnál, neve olyannyira ismertté vált, hogy azóta szabadúszóként is bőven kap megbízásokat. Bár az ötletet valószínűleg ma már nem lehetne ilyen hatékonysággal elsütni, a 6 dollár azért nem volt rossz befektetés a kiemelkedő énmárkázásért hírnévért cserébe.
(via CBS News)
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egyre több a vendégmunkás, miközben a hazai munkaerő-tartalék – a kormány ígéretével szemben – nem apad. A tartaléksereg aligha aktivizálható, nagyszámú új munkahely pedig nem keletkezik.
Disznóságok lehetnek az uniós költségvetés tervezetében, ha egyszer az ukránok bent lesznek az EU-ban, nem lehet majd őket kitenni onnan – mondta Orbán Viktor a Kossuth rádiónak.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.
Többek között Dés László, Presser Gábor, Spiró György is felszólalt a terroristákat éltető északír raptrió koncertje ellen.