Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Airbus A320 típusú utasszállító repülőgépeket vásárol a Singapore Airlines és az indiai Tata közös új légitársasága, amely először az indiai belföldi piacon kíván járatokat indítani.
A társaság húsz gépre adott le rendelést, amelynek értéke listaáron 1,83 milliárd dollár (403 milliárd forint), a gépeket lízingcégektől szerzik be.
Az új légitársaság - amelynek egyelőre nincs neve - decemberben kért engedélyt az indiai légügyi hatóságoktól, és várhatóan 2014 második felében száll fel első járatuk. Először indiai belföldi járatokat indítanak Újdelhiből, közvetlen versenytársukként a nemzetközi járatokat is üzemeltető Air India légitársaságot és a Jet Airwayst jelölték meg.
Az indiai belföldi piac 70 százalékát fapados légitársaságok, az IndiGo, a SpiceJet és a GoAir fedik le, a Tata ugyanakkor egy hasonló modellben működő vállalat létrehozásán is dolgozik, amelyben Ázsia egyik legnagyobb olcsójegyes légitársasága, az AirAsia a partnere. Az IndiGo, amely a legnagyobb belpiaci szereplő, több mint 70 A320-as Airbust üzemeltet, és további összesen 190 darab A320-asra és A320neo-ra van rendelése.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.