Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Briliáns trükkel szívatja versenytársait a DHL.
„A DHL gyorsabb” feliratú dobozokat cipelő csomagszállítók tűntek fel világszerte, amiben az a zseniális, hogy a kézbesítők egytől-egyig a német cég konkurensei közül kerültek ki. Hogy mi vitte rá őket, hogy akaratukon kívül a versenytársukat hirdessék? Egyszerűen nem tudtak róla, legalábbis eleinte. A DHL speciális bevonattal ellátott dobozokat vitetett ki a konkurencia embereivel, amelyek mínusz 4 fokra lehűtve matt fekete borításúak voltak. Azonban ahogy szép lassan felengedtek, elszíneződtek és nagy vörös felirat vált rajtuk olvashatóvá: „A DHL gyorsabb”. Mindez persze akkor történt, amikor a nagyméretű dobozokat az „áldozatok” emberektől zsúfolt helyszínekre kézbesítették, olykor nem kis derültséget okozva. Ide kattintva megnézheti az erről készült videót!
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?