Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Az erdei vasút bája évtizedek óta, apró lépésekkel, de visszalopja az egykor feledésre ítélt technológiát és életérzést, amit semmi más em képes produkálni. A turizmus szolgálatába állított pálházi erdei vasútnál elkészültek a teljesen felújított, öreg mozdonyokkal is. Még időben, mert kezdődik a szezon.
A Pálházi Állami Erdei Vasút tavaly kezdett felújítási programjában összesne 11 kocsit és a mozdonyszínt korszerűsített, mostanra pedig elkészült két C-50-es dízelmozdony "ráncfelvarró" karbantartása is. Az ÉSZAKERDŐ Zrt.-hez tartozó pálházi kisvasút mozdonyait az eredeti állapotnak megfelelően próbáláták a szakemberek helyreállítani, a színei ezéert lettek zöld, piros, sárga és fekete. Így néz ki:
A két magyar gyártmányú jármű igazi „guruló történelem”, egyikük éppen az idén 60 hatvan éves, a másik jövőre - és mindkét mozdony tökéletesen működik. E hét végétől erről meg is lehet győződni, mivel a mozdonyok az április 12-étől érvénybe lépő nyári menetrendben munkába is állnak. A Pálháza-Rostalló távolságot 40 perc alatt teljesítő szerelvények minden nap 8.30-tól 16.00 óráig ingáznak.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Milyen tényezők befolyásolják a haj egészségét? Mekkora mértékű hajhullás a normális? Valóban más a férfiak és a nők hajritkulása? És mit tehetünk, ha már megtörtént a baj? Erről is beszélgettünk a HVG egészségpodcastjának legújabb adásában.
Legfeljebb 50 millió forintot lehet majd felvenni 3 százalékos kamaton.
Gyökeresen átalakul a járműtervezés gyakorlata, s ebben egy magyar startup, a Shapr3D is meghatározó szerephez jutott. Közben gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata is.
A NER fői nagyvállalkozója csak a kockázatosnak ítélhető közbeszerzések keretében akár 2,2 ezer milliárd forint járadékot zsebelt be bő tíz év alatt.
Jogerős ítélet kötelezi az intézményt, hogy elárulja: ki keresett azon, hogy egy magáncégnek fizető betegek soron kívül részesülhettek az állami kórház szolgáltatásaiból.
Milyen autó képes erre egyáltalán?