szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Olasz versenytársat kap a dm és a Rossmann, belép a magyar piacra a kozmetikumokat, testápolószereket, illatszereket és kreatív szépészeti szereket forgalmazó Pupa üzletlánc. Első körben öt üzletet nyitnak, de ezt év végéig megdupláznák.

Újabb két üzletet nyit az olasz Pupa kozmetikum üzletlánc, így már öt üzlet futtatnak a magyar piacon – írja a Napi.hu. November eleje óta öt üzletet szerzett meg a hálózat és nem állnak meg, az év végéig legalább további öt egységet terveznek. A most megnyíló ületekkel együtt négy budapesti és egy vidéki plázában lehet Pupa termékeket vásárolni.

Andrea Conti, a Pupa nemzetközi üzletfejlesztési vezetője hozzátette: "Régóta terveztük, hogy belépünk a magyar piacra. 2014-ben, amikor a gazdaság stabilizálódni látszott, úgy döntöttünk megnyitjuk első Pupa márkaboltjainkat az országban. Annak ellenére, hogy jelentős versenyhelyzetet tapasztalunk, biztosak vagyunk benne, hogy jól döntöttünk."

Az olasz Pupa divatkozmetikumokat, arc és testápoló termékeket, fürdéshez és fürdés után használatos termékeket, illatszereket és kreatív szépészeti termékeket forgalmaz. A márka a Micys Company tulajdona, 1976-ban alapították és a világ 70 országába exportál termékeket. Az olasz Selective parfumeries piacon a Pupa az első számú márka.

További részleteket itt lehet olvasni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!