Teljes gőzzel hajt az adidas

Növelte forgalmát és nyereségét az adidas a második negyedévben

  • MTI MTI
Teljes gőzzel hajt az adidas

A vártnál nagyobb mértékben nőtt az adidas forgalma és nyeresége a második negyedévben – derül ki a vállalat honlapján közzétett eredménybeszámolóból.

A sportruházat és -felszerelés forgalmazó vállalat a második negyedévben az előző évinél 14,9 százalékkal magasabb, 3,907 milliárd euró értékesítési árbevétel mellett üzleti eredményét 7,5 százalékkal 234 millió euróra, adó előtti eredményét 11,1 százalékkal 225 millió euróra, nettó nyereségét 1,4 százalékkal 146 millió euróra növelte. Elemzők 3,81 milliárd euró forgalmat és 225 millió euró üzleti eredményt jeleztek előre. 

Youtube

Az adidas két számjegyű százalékos mértékben növelte forgalmát a nyugat-európai, a kínai, a közel-keleti és ázsiai piacokon. A bruttó eredmény bevételarányosan 0,9 százalékponttal 48,3 százalékra csökkent, a bevételarányos jövedelmezőség pedig 0,4 százalékponttal 6,0 százalékra. Az eredménymutatók romlását az adidas megnövekedett marketing költségeinek és a golfüzletág csökkenő bevételének tulajdonította. 

Az adidas az idei teljes évre értékesítési árbevételének "közepes egy számjegyű" százalékos növekedését és 7-10 százalékkal magasabb nyereséget jelzett előre.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.