Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az első tőzsdei napon 18 százalékos mínusz, ma eddig további bő 5 százalék a német autógyárnál, amely átvert félmillió embert.
Azután, hogy tegnap 18 százalékkal zuhant a Volkswagen részvényeinek ára a német tőzsdén, ma is folytatódik a zuhanás. 11 óra körül még a tegnapi záróárnál is kevesebbet ért a VW-részvény, 5,5 százalék körüli mínuszt mutat a német tőzsde honlapja.
Az autógyár részvényeit azért ütik a befektetők, mert a hétvégén kiderült, óriási csalást követett el a cég. Bebizonyosodott, hogy a cég átverte legalább félmillió vevőjét. A négyhengeres VW és Audi dízelmotorjait ugyanis olyan szoftverrel szerelte fel, amelyek csak a környezetvédelmi ellenőrzések során produkálnak megfelelő eredményt – a hétköznapokban viszont a megengedett értéknél akár negyvenszer nagyobb károsanyag-kibocsátással működnek. (A neten pedig terjed a Bukás című film által inspirált videó, amelyen a VW-n élcelődnek.)
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek – derül ki a HVG toplistáiból.