Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Egyszerűsített felszámolással megszűnt az Orbán-családdal távoli rokonságban álló üzletember, Vitézy Tamás érdekeltségébe tartozó Adriatiq Islands Group Hungary Kft. – jelentette az Átlátszó.
Felszámolták a formálisan a zágrábi Adriatiq Islands Group Plc. tulajdonában álló Adriatiq Islands Group Hungary Kft.-t, amelynek ügyvezetője 2008-2010-ben Habony Árpád, Orbán Viktor miniszterelnök bizalmas tanácsadója volt – közölte az Átlátszó.
A kft. utolsó, 2013 márciusában, a felszámolás kezdetekor készített mérlege mínusz 221,5 millió forintos saját tőkét és 280,3 milliós adósságot mutatott. Az adóhatóságnak és a dolgozóknak is tartoztak. A cég közvetett tulajdonosa, Vitézy Tamás és Orbán Viktor miniszterelnök távoli rokonok: az üzletember egyik fivére, Vitézy László filmrendező első, néhai felesége Orbán édesanyjának a testvére volt.
Dacára a kiváló kapcsolatrendszernek, az üzletember Vitézy üzletei nem pörögnek igazán. A horvát anyacég működik ugyan honlapja alapján: küldetésüknek azt tekintik, hogy a horvátországi turisztikai és ingatlanpiac első számú és innovatív szereplői legyenek – tette hozzá a beszámoló.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A választásokra megnyithatják az egykori Vizoviczki-birodalom ékkövét, az Event Hallt, de a Demeter Szilárd vezette vagyonkezelő alapítvány által ígért grandiózus fejlesztés elmarad, inkább kiadták gebinbe az Óbudai-szigetet. Íme a nyilvános tendereztetés nélkül kiválasztott bérlő tervei a sziget déli felére.
Éves szinten akár 2 milliárd forintra is rúghatnak majd a kártérítési költségek – árulta el a HVG kérdésére a vasúttársaság.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.