Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Egy üzleti és VIP-utasok szállítására szakosodott cég felvásárlásával visszatér a légiiparba Niki Lauda volt Forma-1-es versenyző, az egykori Lauda Air alapítója – írta a ch-aviation légiközlekedési szaklap.
A Mercedes Forma-1-es csapat ügyvezetője az Amira Airt vásárolta meg Ronny Pecik tulajdonostól, de az üzlet értékét és annak egyéb részleteit nem közölték. A 2004-ben alapított Amira Air 14 darab, üzleti utasok igényeinek kifejlesztett repülőgépet üzemeltet.
Niki Lauda 1985-ben lépett be a légiiparba a Lauda Air megalapításával, amely először menetrend szerinti európai, majd a 90-es évektől hosszú távú járatokat üzemeltetett. 2000-ben eladta a céget az Austrian Airlines-nak, és az osztrákok 2005-ben beolvasztották a járatokat saját hálózatukba. Három évvel később alapította meg a most is üzemelő Fly Nikit, amely charter járatokat üzemeltet. Niki Lauda 2013-ban a Forma-1 miatt kiszállt a légitársaságból.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A helyiek mellett ügyvédet, pszichológust, kriminálpszichológus is kérdeztünk azért, hogy kiderüljön, mi vezethet ilyen felfoghatatlan támadáshoz.
Az egyetem ki sem írt nyílt pályázatot, azt állítják, nem lett volna más alkalmas jelölt.
Nem klasszikus közéleti-politikai sajtótermék, de egymillió példányban szórják szét.