Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Szinte arcpirítóan kicsi szereplő az afrikai és közel-keleti gyümölcslépiacon az óriásvállalat. Hát most felvásárolnak egy nigériai céget.
A Coca-Cola cég afrikai terjeszkedésének újabb állomásaként mintegy 240 millió dollárért (úgy 70 milliárd forintért) megvásárolta a nigériai Chi gyümölcslégyártó és tejipari vállalat 40 százalékát.
A amerikai cég, amely a világ legnagyobb alkoholmentes italgyártója, három éven belül a legnagyobb nigériai gyümölcslégyártó 100 százalékos tulajdonosa lesz. A Coca-Cola 17 milliárd dollárt fektet be Afrikában 2020-ig.
A Coca-Cola részesedése a Közel-Keleten és Afrikában a szénsavas üdítőitalok évi 18,12 milliárd dolláros piacán 45 százalék, ugyanakkor a 8,03 milliárd dolláros gyümölcslépiacon mindössze 3,5 százalék.
A cég 2014. évi forgalma 46 milliárd dollár (bő 13 ezer milliárd forint) volt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.