Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre többen vannak, akik élelmiszert is mindinkább az interneten vásárolnak, a pizza- és az egyéb készételek webes beszerzése a sláger.
Folyamatosan növekszik az interneten élelmelmiszert vásárlók aránya, a legtöbben készételt vesznek, elsősorban pizzát és ebédet rendelnek házhoz – derül ki az Élelmiszervizsgálati Közleményekben megjelent legfrissebb NÉBIH-es kutatásból. A reprezentatív felmérés szerint a felnőttek több mint a fele már rendelt a neten élelmiszert, de a rendszeresen vásárlók kevésbé megfontoltak.
Az interneten élelmiszert vásárolók száma folyamatosan nő, a felnőtt lakosság több mint 50 százaléka szerzett már be élelmiszert webshopon keresztül – derül ki a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal felméréséből. A rendszeresen vásárlók aránya növekedett a leginkább, de még igen magas azoknak a száma is, akik egyáltalán nem rendeltek élelmiszert a neten.
A kutatás szerint legtöbben készételt (pizzát, ebédet) vásárolnak az interneten, ez a kategória utcahosszal vezet a többi élelmiszer előtt – írja a felmérés alapján a Mindenár.hu. A második helyen az alapvető friss éleliszerek, a harmadikon pedig a kistermelői élelmiszerek állnak. Majd a tartós élelmiszerek, az édességek, az itthon nem kapható termékek, az alkoholok, végül az egészségvédő készítmények következnek.
A kutatásból kiderült, hogy a fiatalabbak nyitottabbak az online élelmiszer-vásárlásra: a netes élelmiszer-forgalom 60 százalékát a 40 év alattiak bonyolítják, ezzel szemben a 60 év felettiek a netes forgalom kevesebb, mint 10 százalékát adják. A kutatók az egyértelmű trendek alapján azt írják, a jövőben számolni kell az online élelmiszer-vásárlás piaci részesedésének növekedésével, főként annak kényelmi jellege miatt. Előrejelzések szerint főként a különleges élelmiszerek – helyi, kézműves, funkcionális élelmiszerek – szegmensét erősítheti.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
„Bárhová megy is az ember, önmagától nem tud megszabadulni” – írja családja náci múltjáról szóló Drága bácsikám című könyvében az írónő, Hermann Göring családjának leszármazottja.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.