Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Megpróbálják megmenteni a botrányba keveredett autógyártót.
Amint az várható volt, a Nissan 237 milliárd japán jenért (600 milliárd forintért) megveszi a Mitsubishi Motors 34 százalékát, és ezzel a legnagyobb részvényese lesz. A cégek május 25-ig tervezik aláírni a megállapodást, amely után a Nissan négy tagot delegálhat a Mitsubishi igazgatóságába, és akár az elnököt is adhatja.
A Nissan ezzel a lépéssel a Mitsubishi segítségére siet, miután utóbbi áprilisban beismerte, hogy az üzemanyag-fogyasztási adatokkal már 25 éve csalt, és ezzel elég nagy bajba sodorta magát.
Mivel a Mitsubishi-részvények a botrány miatt az utóbbi hetekben jelentősen, az április 19-i bejelentés óta 43 százalékkal estek, a Nissan viszonylag olcsón jut hozzá a részesedéshez. A Nissan jelenleg Japán második legnagyobb autógyártója az eladott darabszámok alapján, és 43,4 százaléka a francia Renault tulajdonában van.
A szövetség azt is jelenti, hogy a Nissan és a Mitsubishi a jövőben egységesítheti a beszerzéseit, közös platformokra építheti a modelljeit, és egybevonhatja akár a gyártását is.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Kormányzóképes erőként igyekezett látni és láttatni magát hétvégi, nagykanizsai kongresszusán a Tisza Párt, amelynek már a választási programja is körvonalazódik. A kormány sem tétlen azonban, friss ígéreteivel pedig nyilvánvalóan a választási eredmény befolyásolása a cél.
Olyan kaliberű koncertet adtak, amiről teljes hosszában regényt lehetne írni.
Egy szakértő elmagyarázza, mely helyzetekben érdemes a sofőröknek inkább a megérzéseikre hallgatniuk.
Szerintük korlátozták, hányan kaphatnak béremeléssel járó kiváló minősítést.
A tárcavezető nem tervezi, hogy a választás előtt extra szabadságot vesz ki.