Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Megpróbálják megmenteni a botrányba keveredett autógyártót.
Amint az várható volt, a Nissan 237 milliárd japán jenért (600 milliárd forintért) megveszi a Mitsubishi Motors 34 százalékát, és ezzel a legnagyobb részvényese lesz. A cégek május 25-ig tervezik aláírni a megállapodást, amely után a Nissan négy tagot delegálhat a Mitsubishi igazgatóságába, és akár az elnököt is adhatja.
A Nissan ezzel a lépéssel a Mitsubishi segítségére siet, miután utóbbi áprilisban beismerte, hogy az üzemanyag-fogyasztási adatokkal már 25 éve csalt, és ezzel elég nagy bajba sodorta magát.
Mivel a Mitsubishi-részvények a botrány miatt az utóbbi hetekben jelentősen, az április 19-i bejelentés óta 43 százalékkal estek, a Nissan viszonylag olcsón jut hozzá a részesedéshez. A Nissan jelenleg Japán második legnagyobb autógyártója az eladott darabszámok alapján, és 43,4 százaléka a francia Renault tulajdonában van.
A szövetség azt is jelenti, hogy a Nissan és a Mitsubishi a jövőben egységesítheti a beszerzéseit, közös platformokra építheti a modelljeit, és egybevonhatja akár a gyártását is.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?