Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Világgazdaság szerint az MVM már meg is vette a Csepel II. gázüzemű erőművet.
A Világgazdaság értesülései szerint megállapodott a Csepel II. Erőmű adásvételéről az állami MVM-csoport és a svájci tulajdonos Alpiq AG, de a szerződést még nem írták alá.
A gazdasági napilap pénteken azt írta, a svájci társaság azért adja el a 403 megawatt teljesítményű, gázüzemű budapesti létesítményét, hogy annak bevételéből csökkenteni tudja adósságát és a létesítmény egyébként sem tartozik a fő profiljába. A Világgazdaság szerint a tranzakciót a svájciak december végéig le szeretnék zárni.
A 2000-ben épült, a gönyűi és a Duna menti 3-as blokk után az ország legkorszerűbb gázüzemű létesítményének megszerzése mellett a Világgazdaság szerint az MVM 25-ről 49 százalékra növelné részesedését a Mátrai Erőműben és jelentős megújuló kapacitást építene ki.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.