szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy helyesírási, stilisztikai hibákkal teli, kézzel írott papíron üzent ügyfeleinek és a cégről cikket közlő Délmagyarországnak a Szegeden bezárt közérzetjavító központ.

A szegedi napilap novemberben írta meg, hogy egyik olvasójukat korszerű szívvizsgálatra hívták, és egy több százezer forintos készülék megvásárlására akarták rávenni egy szegedi egészségmegőrző központban. Keresték a cég vezetőjét, de nem tudtak vele beszélni.

Az üzemeltető társaságot a Céginfó.hu adatai szerint idén májusban jegyezték be. A lap úgy tudja: a fogyasztóvédők a másik két, hasonló tevékenységet végző vállalkozással együtt már tudnak róluk, mindhárom ellen eljárás van folyamatban. Múlt héten házkutatást tartottak a közérzetjavító központnak nevezett helyen a rendőrök.

A Délmagyarország pénteken emlékeztetett: ismeretlen tettes ellen csalás gyanúja miatt indítottak eljárást az ügyben. A lap szerkesztőségébe azóta is érkeznek panaszosok beszámolói arról, hogyan verték át őket a cég munkatársai.

Egy idős nő azt mesélte: nála nem volt annyi pénz, amennyit kértek, ezért őt a bankautomatához is elkísérték. Egy másik asszony szerint neki azt mondták, hogy meg fog halni, olyan rossz állapotban van. Megvetettek vele ezért 450 ezer forintért egy gépet, amire az élettársától kért pénzt, mivel neki ennyije nem volt.

A közérzetjavító központot a jelek szerint rosszul érintették a tevékenységükről megjelent cikkek. Egy pocsék helyesírással és nyelvhelyességgel, kézzel írt tájékoztatón közölték, hogy "a Délmagyarba történt lejárató, megtévesztő cikk hatására működésünk ellehetetlenült". A meglévő ügyfeleik részére ugyanakkor "személyessen" vagy telefonon állnak rendelkezésre.

A lap ehhez annyit tett hozzá: "Azért mi – ha nem baj – nem kérünk most elnézést".

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!