Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Kesztyűk lettek volna eredetileg, csak a rosszmájú internet másképp dekódolta az üzenetet.
Meghitt téli hangulatot tervezett a McDonald's Amerikában forgalmazott karácsonyi papírpoharaira: szívek, hópelyhek és egy pár egyujjas kesztyű került a dizájnra.
A pohárral nem is volt gond addig, amíg valaki két tollvonással ki nem egészítette az ábrát, így:
Ezzel némileg új értelmet nyert a kesztyűkre, illetve a fenékre írt "Legforróbb üdvözlet" felirat is. A kép körbefutotta az internetet a Redditnek és a Twitternek köszönhetően, így nehéz már újra meglátni a kötött kesztyűket az eredeti ábrán.
A McDonald's egyelőre nem reagált hivatalosan, így a poharak kivonásáról sem született döntés.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.