Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Épkar Zrt. vitte el a többmilliárdos megbízást.
Megvan a kivitelező, aki felújíthatja az Olof Palme Házat – írja az Mfor.hu.
A lap azt írja, a közbeszerzési eljáráson két cég nyújtott be ajánlatokat, az egyik a stadionépítésben is jeleskedő ZÁÉV Építőipari Zrt. nettó 3,088 milliárdos, a másik pedig az Épkar Zrt. pedig 3,063 milliárdos ajánlattal. Mivel az Épkar ajánlata volt a legjobb ár-érték arányú, így november 13-a után velük köthet szerződést az ajánlatkérő, a Városliget Zrt.
A Karcagról indult Épkar Zrt. tulajdonosa Szeivolt István, és a cég nyerte a Hajós Alfréd Sportuszoda felújítására kiírt pályázatot is, valamint a Komjádi felújításán is dolgozhattak.
Az Épkar alvállalkozóként szeretne a munkálatokba bevonni két tárgyrestaurátor művészt, és a homlokzati állvány biztosítását is kiadná egy másik cégnek. A dokumentum szerint a budapesti MentArtis Kft. és a dunaföldvári Gemens-Állványozó Kft. dolgozhat még az Olof Palme Házon.
Az Olof Palme Ház teljes külső és belső felújításáre még nyáron írták ki a közbeszerzési eljárást, az ajánlatokat pedig szeptember végéig várták. A projekt azonban úgy tűnik, hogy a tervezettnél valamivel drágább lesz, hiszen a korábbi hírek szerint a felújításra 2,5 milliárd forintot szántak. Ehhez képest több mint félmilliárddal drágább ajánlatot fogadott el az ajánlatkérő. Sőt, mint az az összefoglaló tájékoztatásból ki is derült, 3 milliárdnál olcsóbban nem is érkezett ajánlat.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.