Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A közösségi médián keresztül fenyegetőznek a brit áruházlánc bojkottjával a tévékampányon kiakadt vásárlók. A 1 perc 16 másodperces reklámban többek között egy ünneplő muszlim család is látható. Egyes kommentelők azt állítják, a Tesco ezzel „megszüntette a karácsonyt”.
A videóban különböző családok számolnak be arról, mit esznek karácsonyra; ki pulykát, ki savanyú káposztát, ki pitét. „Mindenki várunk a Tescóban ezen a karácsonyon, és büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink sokféleképpen ünnepelnek” válaszolt a kommentekre az áruházlánc.
A bojkottfenyegetések kapcsán egy másik, a közösségi médiában korábban terítéken levő ügy is újra előkerült, miszerint a Tesco jelöletlenül árulja a halal, azaz az iszlám törvények szerint előkészített hústermékeket – írta meg a The Guardian. Az áruházlánc azzal válaszolt a vádakra, hogy beszállítói levágás előtt elkábítják az állatot, még akkor is, ha utána a halal szabályai szerint folytatják a feldolgozást. Mivel beszállítóit nem kötelezi bizonyos halalszabályok betartására, pl. a levágandó állat megáldására, nem is árulják halalként a húst. Ugyanakkor az Új-Zélandról származó termékek jelentős része megfelel az iszlám húsfeldolgozási előírásainak.
Közben más közösségimédia-felhasználók azért haragudtak meg a Tescóra, mert kiderült, hogy nem fognak halal pulykát árulni idén karácsonykor.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.