szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Stratégiai partnerségre lépett az Atmedia, mint a legnagyobb magyar tévés sales house, valamint a Mediaworks, a Lapcom és az Inform Média online felületeit kizárólagosan értékesítő Printimus Kft.

Szorosabbra fűzi együttműködését az Atmedia a Printimusszal. A felek által bejelentett megállapodás értelmében a Printimus által kizárólagosan értékesített, a Mediaworks Hungary, az Inform Média, illetve a Lapcom Kiadó online hirdetési felületei mostantól az Atmedia értékesítési rendszerében is elérhetők.

Korábban írtunk arról, hogy az Opus Global Nyrt. és Mészáros Lőrinc Status MPE Magántőkealap megvásárolta a Visus Invest Kft. 25,5 százalékát. Az ügylet eredményeképpen Mészáros Lőrinc és az ő érdekeltségébe tartozó társaság szerezte meg a IKO Holding Kft. és az Atmedia Kft. 17 százalékos tulajdonrészét.

A partnerségtől az Atmedia médiaportfóliójának bővítésén túl prémium hirdetői és a nagy médiaügynökségek komplex kiszolgálását, míg a Printimus Kft. új piaci szereplők megszólítását, és ezáltal az online felületek értékesítéséből származó bevételeinek növekedését várja. A két sales house közös piaci fellépését tulajdonosi hátterük is indokolja. A Printimus Kft.-t az Opimus Press Zrt.-n keresztül 100 százalékban tulajdonló tőzsdei társaság az Opus Global, ugyanis tavaly év végén alapkezelőjén keresztül az Atmediaban is befolyást szerzett.

Az Atmedia a Printimusszal kötött megállapodásnak köszönhetően az online hirdetési piac 4-5. legnagyobb szereplője lehet. Az Atmedia értékesítési rendszerében ezentúl a Mediaworks, az Inform Média, a Lapcom, a TV2 online, az MTVA online, a Femcafé, az IKO Digital, a Mandiner és a Mindset is elérhető.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!