Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Már ha a kínai hamisítók bajlódnak azzal, hogy bejegyeztessék a kicsit megváltoztatott márkajelzéseiket.
Megakadályozhatja az Adidas, hogy a cipőkön elhelyezett két párhuzamos sávból álló megjelölést lajstromozzanak európai uniós védjegyként – döntött az Európai Bíróság.
A kereset nem a kínai piacon árult Adidas edzőcipők miatt indult, hanem egy belga céggel szemben. A Shoe Branding Europe 2009-ben és 2011-ben két uniós védjegy lajstromozását kérte az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatalától (EUIPO), az egyik védjegy esetében cipőáruk, a másik esetében pedig munkavédelmi cipők tekintetében. Ami közös volt bennük: két párhuzamos sáv, hasonlóan az Adidas háromsávos cipőjelöléséhez.
Az Adidas ez ellen tiltakozott az EUIPO-nál, amit a hivatal helyben is hagyott, a Shoe Branding Europe emiatt indított keresetet az EU Bíróságánál. A Törvényszék most azt állapította meg: szerinte az EUIPO nem vétett értékelési hibát, amikor úgy vélte, valószínű, hogy a bejelentett védjegyek használata tisztességtelenül kihasználja az Adidas védjegyének jó hírnevét.
Nem csak cipőgyártó kényszerült logóváltásra az Adidas miatt: egy évvel ezelőtt a Tesla legolcsóbb autósorozatának logója miatt tiltakozott a sportszergyártó. Elon Musk az E névre keresztelt modellt saját logója E betűjével kívánta szimbolizálni, a gond az volt az Adidas szerint, hogy a vásárlókat összezavarhatja, mivel ez is éppen három vízszintes csík.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.
Úgy érzi, most nagyobb szükség van rá máshol.