Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A raktáron lévő műanyag poharakat, tányérokat és evőeszközöket kiárusítják.
A Lidl Magyarország 169 áruházából tűnnek el a műanyag termékek 2019 végéig – írja a napi.hu. Ez azt jelenti, hogy 2020-tól nem árulnak majd szívószálakat, eldobható műanyag poharakat, műanyag tányérokat, evőeszközöket és műanyag fültisztító pálcikákat.
A Lidl Magyarország azt tervezi, hogy jövő év végéig minden raktárkészletét értékesíti, majd fokozatosan átáll a környezetkímélőbb alternatívákra.
A Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport egységes intézkedéseket vezet be világszerte a műanyag-felhasználás csökkentésére és a műanyagok forgalomból történő kivonására.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.