Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A dán cég 2030-ig ígéri az átállást.
A Privátbankár.hu szúrta ki a Bloomberg hírügynökség beszámolóját, amely szerint a Lego teljesen beszüntetné a műanyag használatát a játékok gyártásához. Csakhogy jelenleg nem ismernek olyan anyagot, amellyel helyettesíteni lehetne a régit.
A Legót a dán milliárdos, Kirk Kristiansen és családja irányítja, az új vezérigazgató, Niels B. Christiansen tavaly októberben került posztjára. A család is támogatja az ötletet, hogy fenntartható anyagokra – például nádcukorra – cseréljék az építőkockákhoz használt műanyagokat, 2030-ig.
A vezérigazgató szerint egyelőre nem világos, hogy csökkenne-e a profit az átállással, de az biztos, hogy a minőséget nem szeretnék lejjebb adni. A vállalat szerint már nincs messze az áttörés, a vezérigazgató azonban nem volt hajlandó beszélni arról, hogy a gyártási költségek esetleges növekedését áthárítják-e a vásárlókra.
A cég mindenesetre aktívan kampányol a műanyagszennyezés ellen: jelenleg minden nagyobb vásárlás mellé ajándékba ad egy kis csomag, immár műanyagmentes, színes építőkockát.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.