Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Két szakmai szervezet jelentett be ma azonnali, 15-20 százalékos díjemelési szándékot, mivel a fuvarozók jelentős része csak önköltség alatt tud működni.
Nincs más lehetőség, a közúti fuvarozási ágazat fennmaradása érdekében 15-20 százalékos általános díjemelést kell végrehajtani az ágazatban – írta a Zoom.hu.
Az áremelést azonnali hatállyal be kell vezetni – jelentett be a Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete (NiT Hungary) és a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE). Az egységes áremelést az elmúlt évek drámai költségemelkedése kényszeríti ki – magyarázta Szabó György, az MKFE elnöke.
A díjemelésről a régió egyéb országaiban található partnerekkel még nem egyeztettek. Dittel Gábor, a NiT Hungary ügyvezető főtitkára szerint abban bíznak, hogy egységes lesz a régióban is a díjemelés, hiszen a külföldi cégek is hasonló problémákkal küzdenek, mint a magyar fuvarozók.
Az áremelést részben az útdíj, az üzemanyag, a munkabérek, valamint a kötelező gépjárműfelelősségi biztosítás díjának durva emelkedése kényszeríti ki, utóbbi egy vontató esetében nagyjából 300 százalékkal növekedett az elmúlt 2-2,5 évben.
Az OPTEN cégadat szolgáltató szerint ez idő alatt több mint 1000 fuvarozó vállalkozás szűnt meg az országban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.