Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A vállalatcsoport 2050-re érné el a kitűzött célt, hogy ezzel is támogassa a Párizsi Egyezmény legambiciózusabb vállalását.
Az élelmiszeripari óriás három pont mentén próbálja elérni a kitűzött célt – írta a Forbes.hu. Több olyan terméket bocsátana piacra, amelyek az átlagnál kisebb ökológiai lábnyomot hagynak maguk után. Ez a cég szerint egyébként üzletileg is jó stratégia, mert az efféle termékeket a vásárlók is egyre gyakrabban keresik.
Továbbá szorosabbra fűzi kapcsolatát a gazdákkal a földek helyreállítását és az üvegházhatású gázkibocsátás korlátozását célzó közös programjaiban. Ezek része a tej és tejtermék ellátási láncának a fejlesztése is. Végül 100 százalékban megújuló villamosenergiára állnának át, ami egyébként most csak a Nestlé gyárainak egyharmadára igaz.
A Nestlé vállalása dicséretes, más területeken viszont most is viták folynak a cég tevékenységéről. Tavaly a The Guardian írta meg, hogy a kanadai őslakók által lakott településekről a cégcsoport folyamatosan szivattyúzza el az ivóvizet, a helyieknek már kilométerekre kell járniuk, hogy ivóvízhez jussanak. A vállalat kritikusai szerint a végső cél az lehet, hogy az ivóvíz legyen a Nestlé legfontosabb terméke, ezt pedig a volt vezérigazgató, Peter Brabeck-Letmathe azon szavaival támasztják alá, melyek szerint a vízhez való jogot szabályozni kellene, mert ez is csak egy táplálék a sok közül, és mint ilyen, pénzben mérhető értéke van – emlékeztetett a Forbes.hu.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.