Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Két százalékkal nőtt az elfogyasztott ételek és italok mennyisége, és 20 milliárd forinttal költöttünk többet, mint 2019 hasonló időszakában. A költéseknek az ötöde már Szép Kártyáról megy.
A járvány előtti időszakhoz képest 2 százalékkal nőtt a vendéglátásban elfogyasztott ételek és italok mennyisége júliusban – írja a Blokkk.com. A lap szerint a költések mennyisége 20 milliárd forinttal haladta meg a 2019 júliusi szintet, és ez jelentős mértékben a Szép Kártyák használatának köszönhető, ami az összes vendéglátóhelyeken történt költés 20 százalékát tette ki a kérdéses hónapban.
Tavaly júliusban 125 milliárd, idén 164 milliárd forintos összbevétele volt a vendéglátásnak, ebből tavaly 24, idén már 32 milliárd forintot Szép Kártyával rendeztek a vendégek.
A szép kártyás költések 2021 első hét hónapjában 202 milliárd forintot tettek ki, ami 61 százalékos növekedés a 2020 hasonló időszakában elköltött 125 milliárdhoz képest.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.