Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Carlton Hotel ablakára ragasztott papír hirdeti, hogy zárva vannak. A pórul járt vendégeket másik szállodában helyezik el.
Furcsa helyzet alakult ki egy budai szállodánál, amelynek bejáratán kiragasztott papíron jelzik, hogy zárva vannak. Ennek ellenére rendszeresen érkeznek oda vendégek – írta a 24.hu. A lap szerint a négycsillagos Carlton Hotelről van szó. A vendégek, akik oda foglalnak, előre fizetnek a szobákért, azzal viszont csak a helyszínen szembesülnek, hogy az épület zárva van.
Tavaly óta.
Az üzemeltető azt állította a 24.hu-nak, hogy idejében jelzik a problémát az ügyfeleknek, a pórul jártakat pedig egy másik szállodában helyezik el. A kifüggesztett papíron egy telefonszám is található, amely a lap szerint a VII. kerületi Eurostars Danube Budapest Hotelben csörög. Ott biztosítanak szobát azoknak, akik a zárva tartó budai hotelbe érkeznének.
A portál idézte egy portugál ügyvéd, Sandra Jorge beszámolóját, aki elmondása szerint egy utazási irodán keresztül foglalt szállást a Carlton Hotelbe, és nagyon meglepődött, amikor zárva találta. Azt állította, hogy nem tájékoztatták előzetesen a helyzetről. Végül ő is az Eurostarsban kapott szobát, ahol tudtak a foglalásáról.
A szálloda azt közölte a lappal, hogy a járványügyi korlátozások feloldása utáni újranyitás nem volt zökkenőmentes, illetve több vendég olyan időpontra foglalt, amikor a hotel még nem tudott kinyitni. E problémák miatt alternatív lehetőséget kínálnak a turistáknak, az eredeti foglalási feltételeknek megfelelően.
Azt is állították, hogy a legtöbb foglalás nem rajtuk keresztül, hanem a Booking.com-on történik, így a szolgáltató platformján át tudnak kommunikálni az ügyfelekkel, ami bizonyos esetekben azt eredményezi, hogy a vendégek nem kapják meg idejében a tájékoztatást. De olyan is előfordul, hogy nem olvassák el a nekik küldött levelet.
Közölték azt is, hogy valamilyen formában általában kínálnak kárpótlást az ügyfeleiknek, noha a portugál vendég ennek az ellenkezőjéről számolt be.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.