Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
338 milliárd forintból készül a Kelenföld és Ferencváros közötti szakasz bővítése.
A Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó V-Híd Építő Zrt. nyerte el a Kelenföld és Ferencváros pályaudvar közötti vasúti vágányok bővítését, 338 milliárd forintért – írja a G7. A portál szerint ez az ajánlat erősen túlzó: nevük elhallgatását kérő szakértők szerint a munka valós ára valahol 30 és 50 milliárd forint között lehet. Ez az a fejlesztés, amiről Vitézy Dávid korábban azt írta, hogy ez az „évszázad beruházása”.
A 338 milliárdos összeg a fejlesztésre annak tükrében igazán erős, hogy a bécsi főpályaudvar egésze nem került többe 340 milliárd forintnál, sőt, a berlini is megállt 420 milliárd forintból.
A G7 kiemeli, hogy 2019-ben a teljes magyarországi vasúti rendszer fenntartási költsége sem volt több, mint 346 milliárd forint, ebben pedig benne volt a pályahálózat fenntartásának és fejlesztésének költsége mellett a diákok és nyugdíjasok utazási kedvezményeinek az ára, ugyanúgy, ahogy az új vonatok vételára is.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.